Koje korake da slijedite:
1. Ko stoji iza ovog sajta?
Da li ste na na stranici Kontakt postavili sve
potrebne informacije: adresu, telefone, ime i prezime osobe koju kontaktirate,
možda i mapu lokacije, e-mail...Najbolje bi bilo imati i postavljene
informacije i kontakt formu gdje pratilac može direktno da Vam piše. Ukoliko ne
postoje ovakve informacije, posjetiocu može da djeluje da neozbiljno radite, ne
može direktno da Vas dobije, da zakaže sastanak... Lijepo je prikazati svoj tim
i odgovorne osobe. Kada postoje timske fotografije ili fotografije individue u timu
onda dobijate simpatije. Neki pojedinac će i da izabere baš vas, jer mu se svidjelo kako neko izgleda (navedeno važi za mlađu populaciju). Starija grupa će da htjeti da
gleda vaše iskustvo.
2. Sam izgled sajta?
Prvi utisak je naslovnica, da li
je jasno vidljivo čime se firma bavi, da li su prave boje, da li je sve
prenatrpano, zadržava li vam se pažnja na važnim elementima ili skačete sa
jednog na drugi, da li su fotografije usklađene, da li povezane sa onim čime se
bavite? Na ova pitanja dajte sebi odgovor i znaćete da li je izgled sajta
kvalitetan. Ali je još bolje ukoliko možete izvršiti anketu. Ipak sve zavisi od
ciljne grupe i od toga kakva su njihova očekivanja.
3. Da li koristite Google
Analytics?
Veoma dobra alatka koja Vam daje
informacije: koliko posjeta ste imali, koliko puta su stranice pregledane,
koliko vremena provodi posjetilac na Vašem sajtu i koji je procenat ovih
posjeta. Nemojte da brinete ukoliko posjećenost u početku nije onolika koliko
ste očekivali. Vi samo radite na svom sajtu, pišite, unosite, dodajte
fotografije i vremenom će se posjećenost povećavati.
4. Optimizacija
Najbolji savjet za početak je da
pretražujete na Google-u. Kucajte razne ključne riječi i razne kombinacije.
Pogledajte koje sajtove Vam prve izbacuje i istražite svoju konkurenciju.
5. Postavite social web buttons
kao i RSS Feed.
Na svom sajtu postavite Facebook,
Twitter, Youtube, Instagram i ikonice onih mreža na kojima ste prisutni.
Posjetioci treba da su upoznati gdje mogu da Vas nađu i da Vas prate.
RSS feed automatski obavještava
posjetioca o promjenama, novim statusima, fotografijama koje su povezane sa
Vašim sajtom.
6. Istaknite profile svojih
zaposlenih kao i njihove social buttons.
U skladu sa poslom koji firma
obavlja postavite social buttons Vaših zaposlenih koji upućuju na njihov profil,
odnosno koji upućuju na njihovu biografiju na Linkedin-u ili možda na Google+
profilu. Neka posjetioci znaju zašto ste baš njih izabrali da budu u Vašem
timu.
7. WebSiteGrader - besplatna
alatka za procjenu kvaliteta sajta.
Možete instalirati i alatku
WebSiteGrader koji Vam može dati ocjenu sigurnosti, ocjenu optimizacije, performansa
i da li je sajt prilagođen mobilnim telefonima.
INTERNET PRAVILO GLASI: BUDETE JEDINSTVENI I RAZLIKUJTE SE OD DRUGIH.
No comments:
Post a Comment