Tuesday, August 16, 2016

Šta je #hashtag i kako se koristi?



          

            Hešteg je na prvom mjestu osmišljen da bi korisnici lakše pronalazili i pratili teme i diskusije o brendovima, događajima i promocijama. Zatim, odlično pomažu brendovima da prate svoje promocije kroz društvene mreže. Prvo su se pojavili na Twitter-u zatim se proširili na mrežama Facebook, Google +, Instagram i ostalim platformama.

            Tvitovi koji sadrže jedan ili dva heštega imaju 21% više angažovanja od tvitova koji ne sadrže hešteg. Ali oni koji sadrže više od 2 heštega imaju pad angažovanja, u prosjeku za 17%.
            Instagram daje prednost većem broju heštegova, najbolja brojka je 10. Na Instagramu možete da stvarate zajednicu. Npr., ukoliko se bavite marketingom upotrebom sledećih heštegova privlačite kompanije koje se bave istim i možete da se pratite i razmjenjujete iskustva i znanja; #marketing #digitalmarketing #blogging #creativity #seo #contectmarketing i ostali.

            Facebook cijeni heštegove i veća je angažovanost ukoliko kompanija radi promociju svojih proizvoda ili usluga. U ostalim slučajevima hešteg nije poželjan na Facebook-u. Previše heštegova ima negativan uticaj na post. Ne dolazi do interakcije među korisnicima, osim možda ukoliko govorimo o prijateljima određenog korisnika.

Uspješna hashtag kampanja

            predstavlja upečatljivu, jedinstvenu i relevantnu temu. Mora biti drugačija i lako pamtljiva korisnicima. Ali, obratite pažnju da previše uopšteni hešteg kao što je #food nema priželjkivani uticaj i domet. Poželjno je da hešteg bude kratak, ukoliko koristite više od dvije riječi odvojite ih velikim slovima( ali nije greška i dvije riječi odvojiti velikim slovima), ali upotrebite #SamoJedanHashtag. Preporučujem da date opis i u sklopu opisa poneki hešteg. Dobrodošli na #koktelveče na #PontaMediteran. Vaš brend stavite pod heštegom. Vodite računa da riječ nema više značenja pa da kampanju odvedete u pogrešan pravac.

Zaključak

                Hešteg je odličan način da se povežete sa korisnicima, sa pratiocima na određenoj platformi, odnosno društvenoj mreži; odličan način da predstavite svoje proizvode ili svoje usluge ili obavjestite ljude o događajima.

#KoristiteHešteg

 Ukoliko imate pitanja ili Vam je potrebna pomoć oko marketinga uvijek dostupni za Vas.
VR Consulting DOO Budva.

No comments:

Post a Comment